OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Základní
ustanovení
- .Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle
§ 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník“)
A Big City -
Shopping Paradise s.r.o.
IČ: 05939836
DIČ: CZ05939836
se sídlem: č.p. 131, 362 35 Potůčky
zapsané u Krajského soudu v Plzni,
oddíl C, vložka 34326,
Kontaktní údaje:
email: abigcity-shopping-paradise@seznam.cz
telefon: +420 721 780 753
www.abcshoppingparadise.cz
(dále jen „prodávající“)
- Tyto
obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a
fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou
činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále
jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové
stránce dostupné na internetové adrese www.abcshoppingparadise.cz (dále je
„internetový obchod“).
- Ustanovení
obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních
podmínek.
- Tyto
obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
1.
Informace o zboží a cenách
- Informace o
zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností
jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny
zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících
poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty
nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v
platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto
ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných
podmínek.
- Veškerá
prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je
informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu
ohledně tohoto zboží.
- Případné
slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se
prodávající s kupujícím jinak.
2 Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady
vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v
souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení,
náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší
od základní sazby.
- Kupující
provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím
svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém
obchodě,
- vyplněním
objednávkového formuláře bez registrace.
- Při zadávání
objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a
doručení.
- Před
odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje,
které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu
kliknutím na tlačítko Odeslat Objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je
vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení
kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně
po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto
potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou
potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je
uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí
objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. / Neprodleně po
obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto
potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou
aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena
potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.
- V případě,
že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná
nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky
prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních
podmínkách.
- Všechny
objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit
objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky
prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní
číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
- V případě,
že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení
ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není
prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou
cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o
obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající
informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na
jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za
nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena
potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
3. Zákaznický
účet
- Na základě
registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující
přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může
kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také
bez registrace.
- Při
registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání
zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k
zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je
povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do
jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné
zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující
není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající
může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj
uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své
povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
- Kupující
bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to
zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
třetích osob.
4. Platební
podmínky a dodání zboží
- Cenu zboží
a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující
uhradit následujícími způsoby:
- v hotovosti
nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně,
- v hotovosti
nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek
- Společně s
kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s
balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně
jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- Prodávající
nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
- Podle
zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu
účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně
online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
- Zboží je kupujícímu
dodáno:
- osobním
odběrem v provozovně prodávajícího
- Volba
způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Při
převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost
obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit
přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném
vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Prodávající
vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na
emailovou adresu kupujícího/Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
- Kupující
nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží,
včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za
nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího
okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží
převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
5. Odstoupení
od smlouvy
- Kupující,
který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako
spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Lhůta pro
odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
- ode dne
převzetí zboží,
- Kupující
nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:
- poskytování
služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením
smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení
od smlouvy,
- dodávce
zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro
odstoupení od smlouvy,
- dodání
alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a
jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli
prodávajícího,
- dodávce
zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
- dodávce
zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání
nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- dodávce
zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických
důvodů jej není možné vrátit,
- dodávce
zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil
jejich původní oba
- dodávce
novin, periodik nebo časopisů,
- dodání digitálního
obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím
výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od
smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v
takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- v dalších
případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Pro
dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení
o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Odstoupení
od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu
prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí
kupujícímu bezodkladně jeho přijetí
- Kupující,
který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14
dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené
s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže
být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odstoupí-li
kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do
14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho
přijal, a to stejným způsobem, jakým je od zákazníka obdržel. Prodávající
vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy,
pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Náklady na dodání zboží zpět k Prodávajícímu nese Kupující.
- Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal.
- Zboží musí
vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a
je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží
je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na
vrácení kupní ceny.
- Prodávající
je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží
přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje
kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve
lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní
prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy
přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
6. Práva z vadného plnění
- Prodávající
odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží
vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti,
které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s
ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží
hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se
zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v
odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům
právních předpisů.
- Povinnosti
z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají
povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit
právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř
měsíců od převzetí.
- Je-li na
prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v
reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze
zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost
se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití
pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující
prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z
vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné zboží
užívat.
- Ustanovení
uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží
prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na
opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na
vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při
převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného
plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má
vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
- V případě
výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za
nové zboží,
- opravu
zboží,
- přiměřenou
slevu z kupní ceny,
- odstoupit
od smlouvy.
- Kupující
má právo odstoupit od smlouvy:
- pokud má
zboží podstatnou vadu,
- pokud
nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším
počtu vad zboží.
- Podstatné
je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při
uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu
neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
- U vady,
která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o
vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění
vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Vyskytla-li
se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro
stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet
vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit
požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
- Při
uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo
si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy,
žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má
práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
- Není-li
oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může
kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
- Pokud
prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji
sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět.
- Kupující
nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží
zlevněno.
- Prodávající
je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí
reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je
povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace
kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace,
včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné
odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Prodávající
nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých
případech do 7 mi pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení
vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30
dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím
nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za
podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit.
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle
kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
- Prodávající
písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Právo z
vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci
věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě
oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených
nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může
kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí
záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.
- Volbu
způsobu reklamace má kupující.
- Práva a
povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Další
práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady
upravuje reklamační řád prodávajícího.
7. Doručování
- Smluvní
strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující
doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v těchto
obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na
emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
8.
Osobní údaje
- Všechny
informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi
tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás
nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma
emailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť
tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou
týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv
jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, emailu nebo proklikem na odkaz v
obchodním sdělení) odhlásit. Emailová adresa bude za tímto účelem
uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními
stranami.
- Mimosoudní
řešení sporů
- K
mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:
000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro
řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím
a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské
spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je
kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.
524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a
o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o
řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu
mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele.
9. Závěrečná
ustanovení
- Veškerá ujednání
mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud
vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany
sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena
práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající
není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna
práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně
rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího
obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat
nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu
prodávajícího.
- Prodávající
nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které
by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou
činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně
zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti
tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či
softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho
určením či účelem.
- Kupující
tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku.
- Kupní
smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v
elektronické podobě a není přístupná.
- Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího
znění obchodních podmínek.
- Přílohou
obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.